Saturday, November 5, 2011

Vitamin B17 adalah rawatan alternatif terbaik




Vitamin B17 adalah rawatan alternatif terbaik !

Vit B17 adalah penyelesaian kepada kanser !

Vitamin B17 juga dikenali sebagai Amygdalin atau Laetrile, dijumpai dalam biji benih Aprikot mentah terpilih dan banyak biji benih buah-buahan mentah yang lain dan, diketahui telah membantu berjuta pesakit kanser di seluruh dunia!

Ya, Vitamin B17 digunakan untuk mengubati kanser
 ! 




Vitamin B17 adalah sebahagian besar dari Rawatan Alternatif Semulajadi untuk Penyembuhan juga Pencegahan Kanser!

Vitamin B17 adalah subjek kontroversi besar lebih 50 tahun yang lalu apabila beberapa saintis terbaik dunia mendakwa bahawa apabila dimakan, komponen benih menjadikan ia 100% mustahil untuk sel  kanser  membiak dan juga akan membunuh  kanser  yang sedia ada dalam kebanyakan kes.
Syarikat-syarikat farmaseutikal menerkam pada tuntutan ini mengenai Vitamin B17 dengan serta-merta dan menuntut bahawa menjalankan kajian FDA mengenai Vitamin B17. Hasil kajian ini Vitamin B17 adalah dijumpai dalam buku yang dikenali sebagai Dunia Tanpa  kanser  : Story of Vitamin B17 oleh G. Edward Griffin atau anda mungkin boleh mendapatkan salinan dari perpustakaan.

Biji aprikot yang didakwa sebagai ubat untuk semua jenis kanser lebih 50 tahun yang lalu disorok keberkesanannya kerana kepentingan politik dan dunia farmaseutikal. 

Menurut Dr Krebbs bahawa apabila seseorang memakan 7 biji benih Aprikot setiap hari mereka tidak boleh menghidap  kanser  , kes yang sama seperti seseorang tidak boleh mendapatkan skurvi jika mereka makan oren setiap hari, atau pellagra jika mereka mempunyai beberapa vitamin B setiap hari. Amalan yang baik untuk semua peringkat umur juga pelbagai penyakit lain.