Monday, November 7, 2011

Amygdalin 500mg



Apa Itu Amygdalin?
 
Amygdalin (makanan tambahan yang diekstrak daripada biji buah-buahan) adalah agen semula jadi dengan fungsi "chemotherapeutic" yang dijumpai dalam lebih 1,200 tumbuh-tumbuhan, terutamanya dalam biji buah-buahan yang sama seperti pic, aprikot, plum dan epal. Juga dikenali sebagai Laetrile, Vitamin B-17 atau Amygdalin.
Oleh kerana sifat-sifat produk ini, ini adalah cara yang paling biasa untuk menggambarkan penggunaan amygdalin: mengubati rawatan Alternatif, ubat alternatif, ubat alternatif atau semula jadi. Dianggap sebagai ubat semulajadi, Vitamin b-17 yang juga dikenali sebagai Laetrile atau Amygdalin digunakan pada proses chemotrapeutic asli dan sebagai rawatan pencegahan bagi beberapa penyakit manusia .

Bagaimana Amygdalin berfungsi?


Secara spesifik mengikut teori laetrile dan kesannya terhadap sel-sel kanser oleh scientist . Sel-sel normal mempunyai enzim, rhodanase, yang menyah-aktifkan molekul cyanide dari kompaun laetrile. Sel-sel kanser tidak mempunyai enzim ini. 


Malah, mereka mempunyai satu enzim, beta-glucosidase. Enzim beta-glucosidase  yang mengeluarkan cyanide, yang kemudiannya berfungsi meracuni sel-sel kanser. Ini bermaksud ia dapat menembusi membran selular sehinggalah kepada intrasel dengan tepat dan mudah.Sel-sel kanser, tidak kira jenis kanser, dikenali sebagai Trophoblasts (Melihat Tesis Trophoblastic Kanser pada http://www.worldwithoutcancer.org.uk)



Apakah kegunaan Amygdalin?


Penggunaan utama untuk amygdalin dalam rawatan kanser, adalah untuk mengurangkan saiz tumor dan merebak selanjutnya. Amygdalin turut membantu mengurangkan kesakitan yang kadang-kadang akibat proses sel kanser menular . Kegunaan lain yang dilaporkan untuk amygdalin/laetrile telah dalam rawatan tekanan darah tinggi dan sakit sendi .


Amygdalin Tablets 500mg (Mexico Technology)
- 50pcs RM198 
- 100pcs RM380

Keterangan lanjut & order produk-produk B17 
Hubungi Hjh Noorliah 016-733 7380 & 016-711 0196
Email : MakanSutraTraders@gmail.com