Saturday, November 26, 2011

Payudara Sihat





Payudara SIHAT



Pertama, dan yang paling penting, anda perlu memahami bahawa setiap perubahan dan setiap ketulan yang ditemui di payudara anda tidak bermakna anda mempunyai kanser payudara, terutamanya apabila buah dada anda berkembang dan berubah, mereka akan mempunyai ketulan dan lebam dan itu normal.

FAKTA PENTING ANDA PERLU TAHU


  • Secara purata, peringkat akhir baligh sekitar usia 15 tahun dan pada masa ini, anda meningkat dewasa dari segi fizikal 
  • Di awal remaja dan awal dua puluhan, anda mempunyai lebih ketulan, lebam dan kesakitan pada buah dada anda yang kerana badan anda sedang membesar. 
  • Ketulan boleh terbentuk dalam buah dada anda disebabkan oleh perubahan hormon semasa kitaran haid anda dan mereka biasanya akan hilang pada akhir 'datang bulan' 
  • Di peringkat remaja dan awal dua puluhan anda kadang-kadang mempunyai ketulan jenis bergetah bulat tumor yang dipanggil Fibroadenomas dan ini bukannya kanser. 
  • Nekrosis lemak adalah benjolan yang boleh dibentuk oleh tisu lemak yang rosak 


Kanser payudara 
Anda mungkin pernah mendengar info mengenai Kanser Payudara tetapi benar-benar tidak mengambil endah kerana menganggap bahawa kanser payudara hanya berlaku kepada wanita 40 tahun dan lebih tua. Yang muda jarang kita dengar didiagnos pada usia remaja mereka, tetapi kini wanita semakin prihatin. Umur dua puluhan dan tiga puluhan juga ramai yang mulai membuat pemeriksaan lantaran risau penyakit kanser kronik yang tak mengenal mangsa. Tetapi jika peratusan sangat rendah berbanding dengan wanita yang lebih tua yang berumur 40 tahun dan lebih tua, kini ada kemungkinan lebih ramai wanita dijangkiti kanser pasa usia muda.


Adakah anda juga percaya bahawa 3% daripada semua kanser payudara didiagnosis di kalangan kaum lelaki?

Jika kanser payudara dikesan awal, peluang untuk hidup adalah sangat tinggi. Rawatan kini begitu banyak,  bertambah baik dan mendapat keputusan yang lebih baik.


Ia membantu jika anda dapat memahami apa yang melihat dan juga bagaimana untuk memeriksa payudara anda sendiri dan mengambil prihatin mengenai kesihatan payudara anda. 


Amugdalin 500mg 100 tablets
Ia sebenarnya bukan masalah besar dan ia mudah untuk dilakukan dan yang penting, ini memberikan anda ketenangan fikiran apabila anda semakin meningkat matang.

============================

Vitamin B17 Rahsia Utama Untuk Hidup Bebas Kanser.


Info & Pembelian :
Hubungi +6016-733 7380 atau email MakanSutraTraders@gmail.com

LIKE kami di FACEBOOK ANTI KANSER VITAMIN B-17