Thursday, November 24, 2011

KANSER - Peluang Perniagaan Yang Hebat?

Berikut adalah apa yang hebat diperkatakan di serata dunia oleh pakar-pakar perubatan terkemuka.

Onkologi adalah salah satu bidang yang paling mahal dan paling menguntungkan perubatan.
Stephan Seeßle, MD
Kami mempunyai industri bernilai berbilion-bilion dolar yang membunuh orang, kiri dan kanan, hanya untuk keuntungan kewangan. Idea mereka menjalankan penyelidikan adalah untuk melihat sama ada dua dos racun ini adalah lebih baik daripada tiga dos racun itu.
Glenn A. Warner, MD, bekas ketua jabatan imunoterapi Institut Tumor di bawah Orliss Wildermuth, MD .
Untuk penubuhan kanser, pesakit  kanser pusat keuntungan. Bukti-bukti klinikal dan saintifik tidak menyokong tuntutan industri  kanser rawatan kanser konvensional adalah di tempat sebagai undang-undang tanah kerana mereka membayar, tidak sembuh, yang terbaik. Dekad politik- kanser  seperti biasa telah memelihara kamu dari mengetahui ini, dan akan terus berbuat demikian melainkan jika anda bangun dengan realiti ini.
John Diamond, MD & Lee Cowden MD
... Ibu saya meninggal dunia akibat  kanser ovari ... dan ia mempunyai kos bapa saya sepanjang hayat hidupnya mencari nafkah. Industri perubatan mengambil setiap ketip terakhir, mendorong beliau menjadi muflis, dan dengan syarat tiada hasil positif jua untuk mothher saya selama hampir 2 tahun. Dalam ekonomi, anda kononnya pertukaran berharga anda (wang) lagi berharga (hasil). Tiada keputusan bermakna anda tidak perlu membayar atau anda mendapatkan wang anda kembali. Tidak dalam perubatan moden.
Peter Parker dalam Amazon.com kajian semula buku Kanser: Pengawetan yang tidak boleh diubati tanpa pembedahan, kemoterapi, atau Sinaran , oleh William Donald Kelley
Kemoterapi adalah satu perniagaan yang sangat menguntungkan bagi doktor, hospital, dan syarikat-syarikat farmaseutikal ... Penubuhan perubatan mahu semua orang untuk mengikuti protokol yang sama. Mereka tidak mahu melihat industri kemoterapi pergi di bawah, dan yang nombor satu halangan kepada mana-mana kemajuan dalam bidang onkologi.
Dr Warner, MD
... Amaun ubat sitotoksik yang dijual oleh syarikat-syarikat farmaseutikal ...telah meningkat dari $ 3 bilion pada tahun 1989 kepada lebih AS $ 13 bilion pada tahun 1998. (Moss p75) Angka-angka ini adalah ubat-ubatan kemoterapi jualan sahaja, tidak mengambil kira profesional akaun atau yuran hospital yang dikaitkan dengan rawatan.

Bahagian 
kanser daripada jumlah bajet kesihatan Amerika Syarikat adalah dikira pada 9.8% mengikut AHCPR itu (Agensi Health Care Dasar dan Penyelidikan) 1994 angka ... 9.8% 1 trilion dolar itu bermakna industri  kanser beralih ke atas kira-kira AS $ 98 bilion setiap tahun. 

... Lebih ramai orang yang hidup 
kanser berbanding sebelum ini yang meninggal dunia daripadanya ...
Dr Tim O'Shea KEPADA PESAKIT KANSER www.thedoctorwithin.com

Banyak lagi................
Setiap hari ramai yang terseksa dengan KANSER.....
Tahukah anda, bahawa ramai yang hidup dalam ketakutan kerana KANSER?

Peluang yang baik....MARI BERSAMA KAMI.
Pengedar diperlukan di seluruh Malaysia.

*Latihan disediakan
*Bantuan pemasaran 
*Plan insentif menarik

Bertindak sekarang...Hubungi kami 016-733 7380