Sunday, July 29, 2012

Bagaimana B17 Bunuh Sel Kanser?



Bagaimana B17 Bunuh Sel Kanser?


G. Edward Griffin merupakan seorang ahli sains dan ali biokimia yang banyak membuat kajian berkenaan dengan kanser dengan kaedah penawar dari bahan semulajadi. Hasil kajian beliau yang dibukukan bertajuk "World Without Cancer" juga secara meluas diterima pakai oleh kebanyakan hospital alternatif di seluruh dunia. Kini kajian G. Edward Griffin juga telah dibuat dalam rakaman video. "world Without Cancer" menjadi suatu enigma yang popular bermula tahun 1950an.




G.Edward Griffin juga terlibat dalam penghasilan buku “Alive & Well” : One Doctor's Experience With Nutrition in the Treatment of Cancer Patients. Dokumentari mengenai G.Edward Griffin dan penemuannya, telah disiarkan dalam satu program di TV Astro Oasis, dalam segmen rancangan Halal-Bio. Di rancangan tersebut, telah mengupas bagaimana perubatan dijadikan sebagai politik perniagaan tycoon besar negara barat.


Hasil dari kajian, perlu difahami bahawa tubuh badan kita memerlukan beberapa enzim bagi melancarkan tugasan organ secara optimum. Salah satu enzim penting untuk menyah-toksin tubuh secara semulajadi adalah enzim Rhodanese. Enzim Rhodanese ada dengan kuantiti yang banyak dalam tubuh manusia yang sihat tetapi kurang pada bahagian yang ada sel-sel kanser.

Fakta menarik adalah, ada sejenis enzim istimewa yang dipanggil sebagai Beta-Glucosidase , yang hanya wujud dalam tubuh seorang pesakit kanser. Beta-Glucosidase berada ada sel kanser sahaja. Dan manusia yang tiada sel kanser, tidak akan ada enzim Beta-Glucosidase.

Vitamin B17 adalah sumber semulajadi dari tumbuhan makanan seperti kekacang, buah berries juga tanaman ubi-ubi. Tetapi sumber Vitamin B17 didapati paling banyak kandungannya dalam biji aprikot.

Secara molekul kimia untuk difahami, Vitamin B17 terdiri daripada 2 bahagian Glukosa, 1 Hidrogen Sianida dan 1 bahagian Benzaldehyde (merupakan suatu agen pelali sebagai penahan sakit semulajadi). 

Apabila kita memakan Kapsul Vitamin B17, makanan tersebut akan dilawaskan oleh enzim di dalam perut. Kapsul akan cair dan serbuk aprikot yang halus tadi akan mudah dipecahkan oleh enzim Rhodanese, seterusnya akan memecahkan Hidrogen Sianida dan Benzaldehyde kepada 2 bahagian. Sel-sel sihat akan menggunakan enzim Thiocyanate dan Benzoic Acid untuk menjalankan proses metabolisme. Ini merupakan cara semula jadi pra-pencernaan dalam tubuh apabila menghadam makanan. Hasil metabolisme ini akhirnya akan menghasilkan Vitamin B12 dalam tubuh.



Apabila B17 memasuki kedalam badan manusia, ia akan dipecahkan oleh enzim Rhodanese. Rhodanese akan memecahkan Hidrogen Sianida dan Benzaldehyde kepada 2 bahagian, Thiocyanate dan Benzoic asid merupakan enzim yang sangat diperlukan oleh sel-sel yang sihat untuk menjalankan proses metabolisme. Hasil proses metabolisme enzim tersebut menghasilkan vitamin B12.

Lebihan dari proses metabolisme tersebut akan di keluarkan oleh sistem pembuangan kita. Vitamin B17 yang berada dalam tubuh kita tidak akan bertahan melebihi 80 minit ia harus diganti dengan pengambilan b17 dari biji apricot yang baru. Pengambilan biji apricot setiap 4 jam merupakan sebuah kaedah mengekalkan Vitamin B17 sentiasa berada dalam badan kita.




Bagaimana B17 Membunuh Sel Kanser


Apabila B17 bertemu dengan sel-sel kanser, ia tidak dapat di pecahkan sebab tidak terdapat enzim Rhodanese untuk memecahkannya kerana enzim Rhodanese tidak terdapat pada sel kanser. Pada sel kanser hanya terdapat enzim Beta-Glucosidase dengan banyaknya. Sebaliknya apabila B17 bertemu dengan enzim Beta Glucosidase, satu tindak balas kimia akan berlaku disini yaitu Hidrogen Sianida bergabung dengan Benzaldehyde.

Gabungan ini akan menghasilkan sebuah bahan yang akan membunuh dan membinasakan sel-sel kanser. Anda akan lihat sel-sel kanser yang mati berkecai keluar melalui air kencing. Proses ini biasanya mengambil masa dalam 2 minggu sahaja. Keseluruhan proses ini disebut sebagai “selective toxicity” atau ketoksikan selektif. Hanya sel-sel kanser sahaja di sasarkan untuk di musnahkan lihat gambar rajah di bawah.


Beginilah cara b17 dari biji apricot bekerja Ia telah terbukti dan berilustrasi untuk memusnah serta membunuh sel kanser dan menyuburkan sel yang sihat melalui B12. Jika anda melayari internet anda akan melihat fenomena ini digunakan Hospital Contreras di Mexico dan Harold Manner Hospital lebih 30 tahun yang lalu dan berjaya merawat 100,000 orang pesakit-pesakit kanser!.

Harapan kita untuk melihat budaya memakan biji apricot sebagai rawatan alternatif merawat pesakit kanser akan menjadi kenyataan apabila kesedaran ini menjadi satu budaya dalam kehidupan.
================================================================

Semua orang boleh cegah kanser dengan Ekstrak Durian Belanda/Graviola.

Trial botol kecil 90g RM120 sahaja.

Nak harga offer?

Cepat SMS <nama> dan <Jimat Graviola> ke 016-733 7380. Kami akan bantu anda selanjutnya. Harga jimat & terbaik untuk semua.

Cara Bancuhan :
Campur/shake dengan separuh gelas air suam atau jus buahan pilihan. Jika ingin menggunakan jus, pastikan jus adalah segar/fresh dari buah semulajadi, yang bukan dari jenisjus botol atau tin. Jus 100% tanpa gula tapi boleh diletakkan madu semulajadi, jika perlu.
**Dibancuh atau di-shake/goncang sehingga ekstrak sebati.

Cara makan :
1. Orang sihat, cegah kanser
- separuh sudu teh 1x sehari atau bila2 masa.

2. 
Orang ada tanda kanser atau ada berpenyakit kencing mansi/darah tinggi/sendi - separuh sudu teh 2 atau 3x sehari

3. Pesakit kanser
 satu sudu teh 3 hingga 6 kali sehari

===================================================================

Jadikanlah Kapsul B17 sebagai amalan anda setiap hari. 1 kapsul 60sen, 2 kali sehari sebagai gaya hidup sihat bebas kanser. Kekalkan Diet B17 sebagai regim anti kanser untuk anda sekeluarga. Mencegah lebih baik dari merawat.

Ingin dapatkan produk pencegahan kanser dan penawar kanser Vitamin B17?
Hubungi Call/SMS HOTLINE B17 016-733 7380 untuk info lanjut & pembelian. 
Kami sedia membantu, insyaAllah.